försäkra den du älskar

Så där ja, då va man försäkrad oxå! o jag fick en liiite dyrare försäkring än dig hillevi! ha! (jag är alltså värd mer än dig, woo hoou! ) annars? jo da, julen gick ju bra utan husse. hanna sverigebank kom förbi o sa hej då o då. men nu är assman hemma igen o ja, jag kan väl erkänna att jag har saknat han litegrann.... även om d bara va två dagar. men hur ska man veta det? han säger inget utan bara drar, vips så är han borta, klart man blir orolig!
    annars? jo man har hittat en ny favoritleksak. julklappssnöre. så jääävla skoj! mitt sår ser föresten riktigt bra ut nu. fast det har inte läkt till 100 % än så man får väl dras med tratten ett tag till. men jag funderar på att skita i veterinären, för det sa hon att jag kunde, om såret såg fint ut. har en bokad tid annars på tisdag... jag får ringa o snacka med dom. (*mjau mjau, maaaau?)

tjingeling! 

- shakira

Kommentarer
Postat av: Hanna Gustavsson

Hörru Shakira, säg åt Assman att lägga in fler bilder på dig och syrran och uppdatera oftare!

2009-01-07 @ 16:55:55
URL: http://estherochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0