kattmisären

Hej o välkommen till kattmisären.... hos vet för andra gången gjorde dom rent o sydde om såret. denna gång med jättemånga fler stygn. dom sydde även på nåt speciellt sätt så att jag va tvungen o komma dit igen om 10 dagar o få dom borttagna. (annars faller stygnen av av sig själv efter ett tag när d e läkt..) men ja nu har det gått upp IGEN. ååååhh! astrid tycker d är lika jobbigt som jag. han går runt o känner sig bedrövlig hela dagarna... men vafan JAG DÅ! d är ju JAG som har ett halvt öppet sår som d tillomed kom lite blod ur idag!

jag ska till vet imon för en 3e gång o får se va dom säger. men det blir väl nedsövning o sy ihop det igen som gäller antar jag... o så får man väl komma dit en 4e gång sen o plocka bort stygnen(?). 4 besök för EN kastrering. gött! d som är så himla roligt, att åka till vet. förra gången skakade jag av rädsla o grät. (jo katter kan oxå gråta) skitkul. god jul.

- shakira

men vi får iaf tonfisk nu. det är gott. o alltid nåt, i misären. (husse tröstar sig med choklad. d kan han väl få.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, stackars katt! :( :( :(

2008-12-01 @ 17:06:46
Postat av: tant karin

lycka till imorgon! vi kommer hem till er och firar när shaq har frisknat till! promise!

2008-12-01 @ 19:29:32
URL: http://ronnehome.blogspot.com
Postat av: rönnehoes

Hej kissarna!



Vill ni ha ett litet besök av oss i kväll? vi vill klappa på er!

2008-12-04 @ 14:11:23
URL: http://ronnehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0