nytt hem. nya tider?

hej hej hallå internet....

förra söndagen var det ett jävla ståhej hemma! lägenheten var full av banankartonger o assman städade samtidigt som han packade fler o fler lådor.... sen kom det hem 5-6 personer som flyttade ut allt o jag va så rädd så rädd. jag förstod inte vad som höll på o hända. o mitt i allt kaos så slänge mr g in oss, jag o shakira, i en ful grå kattbur.

men så när allt hets hade lagt sig o man vågade sig ut igen var vi i en helt annan värld. vitt plastgolv istället för trägolv, vita väggar, nya rum,. en stor säng fanns oxå o götta sig i. fast jag kände igen mattan o soffan o filten, vår underbara snuttefilt låg på sängen. så där sover vi nu varje natt, med assman. det är underbart. underbart! sakta men säkert, börja vi vänja oss... det här blir nog bra iallafall.

kram hillevi

(ps. shakira hälsar! hon "råkade" riva ner köksradion igår föresten. kraaaashh sa det bara. jahopp. men den funkar ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0