kom o klia mig på magen.



Idag va jag iväg till vet igen. dom tittade på mitt sår o gjorde rent.... dom sa att d såg mkt bättre ut nu! d håller alltså på att läka! o sen så sa vet att katter har bättre läkkött än människor. vilket lugnade astrid en aning. sen fick jag skjuts till mobilia där jag fick sitta o vänta i bilen medans astrid köpte tio (10!) kg kvalitétsmat till mig o hillevi. 10 kg!! fyfan va vi ska äääätaaa!!!
annars känner jag mig lite piggare nu. o d är ju inte så farlig att sitta i kattburen/lådan, har jag kommit på. - shakira


igår kom en massa folk hem till oss glömde du säga. o dom kliade mig på magen jättejättemkt!!! iiihhh!!! - hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0